Veelgestelde vragen Comfort

Lees hier meer over onze informatievoorzieningen per post of per e-mail

Post en/of e-mail

  • Is het mogelijk om zowel via e-mail als per post informatie te ontvangen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. We kunnen je slechts op één manier informatie geven. Wij geven de voorkeur aan e-mail. Mocht je geen computer hebben of alles liever per post willen ontvangen, is dat natuurlijk ook mogelijk. Geef dit aan ons door via het contactformulier of telefonisch via 072 5 180 280 (lokaal tarief).

  • Ik heb verschillende e-mailadressen, kunt u naar meer dan één adres mailen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk.

  • Als ik de informatie per post wil blijven ontvangen, moet ik dan extra gaan betalen?

    Nee, een belangrijke reden voor Reaal Dier & Zorg om over te stappen naar het toesturen via e-mail, is dat het sneller, gemakkelijker en beter voor het milieu is. We hopen dat je ook de voordelen inziet van e-mail. Mocht je het toch prettig vinden om informatie per post te blijven ontvangen, dan worden daar geen extra kosten voor in rekening gebracht.

  • Wanneer heeft Reaal Dier & Zorg een Mijn-omgeving?

    Er wordt intern hard gewerkt om de Mijn-omgeving beschikbaar te stellen. Zodra dit beschikbaar is, word je daarover geïnformeerd. In een Mijn-omgeving heb je al je gegevens bij elkaar. Gemakkelijk en overzichtelijk. Je kunt zien waarvoor je verzekerd bent, onze brieven nalezen of je persoonlijke gegevens wijzigen. Op ieder moment dat het jou uitkomt.